Coșul tău

Midas

Producător: Midas Model: Midas DL 32
Stagebox digital Midas DL 32Mixarea digitală a revoluționat practic totul în fluxul de producție si divertisment live. DL32 este soluția perfectă pentru scena. DL32 oferă 32 preamplificatoare de microfon MIDAS PRO Series controlate de la distanță, plus 16 intrări XLR analogice echilibrate la sfârșit..
6.426,38 Lei
Fără TVA:5.400,32 Lei
Producător: Midas Model: Heritage-D96-24-TP
Noua consola digitala de mix, are mai multe functii inovatoare si un ecran mare pentru un control desavarsit al show-ului. Iata cele mai importante functii ale Heritage D: 28 fadere, 1152 in/out in total, 144 intrari flexibile, 96 AUX flexibile, left/right/mono, 24 de busuri matrix dedicate, 2 ..
195.514,60 Lei
Fără TVA:164.297,98 Lei
Producător: Midas Model: MIDAS DL153
MIDAS DL153 stage box. Canale: 16 intrari de microfon cu preamplificatoare MIDAS si phantom power +48V, 8 iesiri balansate, doua porturi AES50 cu sincronizare phase-loop independenta. Controlat de la distanta de 100m prin cablu CAT5/5e, rezolutie audio de 24 biti la sau 96 kHz...
6.881,88 Lei
Fără TVA:5.783,09 Lei
Producător: Midas Model: Midas DL251
MIDAS DL251 splitter microfon. Canale: 48 intrari de microfon cu preamplificatoare MIDAS si phantom power +48V, 16 iesiri balansate, trei porturi AES50 cu sincronizare phase-loop independenta cu conectori Neutrik etherCON, MIDI in/out/thru. Control de la distanta de 100m prin cablu CAT5/5e, rezoluti..
17.278,95 Lei
Fără TVA:14.520,13 Lei
Afişare 1 - 4 din 4 (1 pagini)

Cookie-uri necesare

Aceste cookie-uri ne permit să controlăm o serie de parametri, cum ar fi memorarea preferințelor utilizatorului privind folosirea cookie-urilor.

Cookie-uri de analiză

Aceste cookie-uri sunt utilizate pentru a colecta informații agregate despre numărul de vizitatori și despre modul în care utilizează Site-ul.

Cookie-uri de marketing

Aceste cookie-uri sunt utilizate pentru a colecta informații agregate despre numărul de vizitatori și despre modul în care utilizează Site-ul, în vederea optimizării campaniilor de marketing.